В Областна администрация се проведе работна среща за изпълнението на Национална програма „Сигурност”

В Областна администр

В Областна администрация Стара Загора се проведе работна среща във връзка с извършените досега дейности и резултатите от изпълнението на Национална програма „Сигурност” на територията на област Стара Загора. Директорът на Дирекция " Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността" в Областна администрация Стара Загора - Мирослав Атанасов, съобщи, че до момента са назначени 117 лица в общините Николаево, Гурково, Гълъбово, Опан, Стара Загора, Братя Даскалови, Казанлък и Чирпан. До месец се очаква на работа да постъпят още 83-ма души в общините Стара Загора, Павел Баня, Раднево и Казанлък.
Директорът на Дирекция „Бюро по труда” Стара Загора – Жулиета Върлякова, посочи, че е необходимо засилване на контрола на работа на назначените лица, тъй като при досегашните проверки по места от екипи на дирекцията има констатирани случаи на отсъствия на пазачи, несъгласувани промени в работните графици и липса на работно облекло и идентификационни карти.
Комисар Илиян Илиев, началник отдел „Охранителна полиция" към ОД МВР Стара Загора, информира, че най-активни в работата си досега са назначените пазачи в общините Николаево и Опан, където има десетки подадени сигнали за кражба на
селскостопанска продукция, управление на МПС от неправоспособни водачи, паркиране на земеделска техника в чужди имоти, използване на нерегламентирано сметище, нарушаване на обществения ред и други.
От полицията се ангажираха да изпращат ежемесечна справка за получените сигнали и цялостната извършена дейност от пазачите до областна администрация и Дирекция "Бюро по труда". Предстоят и съвместни проверки по населените места между представители на трите институции за завишаване на контрола и засилване на ефективността на програмата.