Форум на тема „Туристическите райони - обединение за развитие на комплексен туристически продукт и ефективен регионален маркетинг“, организиран от Община Стара Загора и Вестник „Стандарт“, събра представители на бизнеса, научните и културните среди и туристическия сектор в общинската зала „П. Р. Славейков“. Той е част от голямата национална кампания Бранд България, инициирана от Общество „Културно наследство” преди три години и приета от вицепремиера Мария Габриел за стратегически държавен приоритет.
Участници в дискусията бяха зам.-кметът на община Стара Загора Надежда Чакърова, председателят на ОбС Стара Загора Ивета Лазарова, зам.областният управител на Стара Загора Теодора Нончева, проф. Мариела Модева, съветник на министъра на туризма, Славка Бозукова, председател на Общество „Културно наследство” – българският представител на най-голямата европейска организация за опазване на културното наследство Европа Ностра, д-р Полина Карастоянова, изпълнителен директор на Националния борд по туризъм, Радост Иванова, изпълнителен директор на ОУТР „Тракия“, народни представители, кметове от региона и др.
Съветникът на министъра на туризма - проф. Мариела Модева, коментира осъществяването на ефективен маркетинг на регионално ниво и ролята на министерствата на туризма и културата.Тракийски туристически район и Туристически район „Долината на розите“ са с възходяща тенденция за посещение на туристи.
Туристическите ценности на област Стара Загора коментираха и народните представители Красимир Вълчев и Георги Гьоков, а в дискусията се включиха и представители на туристическия сектор на местно, регионално и национално ниво.