ОБЯВЛЕНИЕ
Областна администрация Стара Загора
адрес: гр. Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” № 108, тел. 042/613 242
на основание чл.10 а, ал.2 от ЗДСл., във връзка с чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители
и Заповед № АП-04-ЗД-322 /27.10.2017г.
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
1. За длъжността Старши експерт „Регистрация и архив на държавна собственост” в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”, Областна администрация Стара Загора.
2. Минималните и специфични изисквания, за заемане на длъжността са:
а) минимална образователна степен, необходима за заемане на длъжността – Бакалавър
б) минимален професионален опит- 1 година;
3. Специалност, по която е придобито образованието – в областта на Администрация и управление, Икономика.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Познаване и ползване на нормативните актове, свързани с дейността в кръга на служебните задължения, определени в длъжностната характеристика;
- Организационни, комуникационни и компютърни умения;
4. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест и провеждане на интервю с кандидатите.
5. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
а) писмено заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към НПКДСл. /по образец/;
б) декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДСл. от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност /по образец/;
в) копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;
г) копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
д) копие от документи, удостоверяващи придобития ранг, ако кандидатът е придобил такъв;
e) автобиография;
ж) копие от документ за самоличност.
6. Образци на заявлението за участие и декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДСл., както и информация за провеждането на конкурса могат да бъдат получени всеки работен ден от 09.00 ч. до 17.30 ч. в Гише ”Информация и деловодство” на Областна администрация Стара Загора.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Областна администрация Стара Загора, гр. Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” № 108 от 09.00 ч. до 12.00 ч. и от 12.30 ч. до 17.00 ч., в Гише ”Информация и деловодство”, в 10 (десетдневен) срок от публикуване на обявлението за провеждане на конкурса. Регистрацията с входящ номер и дата на подадените заявления се извършва в Гише ”Информация и деловодство” на Областна администрация Стара Загора след проверка от служителя – Анелия Динкова - старши експерт ЧР, приемащ заявленията за наличието на посочените в тях приложения и относно спазване на срока.
7. Всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на таблото във фоайето на сградата на Областна администрация Стара Загора на посочения по-горе адрес и на интернет страницата на Областна администрация Стара Загора www.sz.government.bg.
8. Кратко описание на длъжността:
Основната цел на длъжността е да осъществява действията по съставянето на актовете за държавна собственост, отписването на имоти – държавна собственост и отбелязването във вече съставени актове, поддържане на архива на имоти държавна собственост в дирекция АКРРДС.
Води актовите книги и регистри на имотите – държавна собственост на територията на областта по образци, утвърдени от Министъра на регионалното развитие и благоустройството.
9. Размер на основната месечна заплата за длъжността – 700.00лв.