ОБЯВЛЕНИЕ
Областна администрация Стара Загора
адрес: гр. Стара Загора, бул. “Цар Симеон Велики” № 108, тел. 042/613 242
на основание чл. 10, ал. 1 във връзка с чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 13 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед с №РД-ЗД-34/24.07.2024 г.
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С:
За длъжността Директор на дирекция "Административно - правно обслужване, финанси и управление на собствеността" в Областна администрация Стара Загора - 1 щатна бройка.
І. Изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове:
- Установените в чл. 7, ал. 1 от Закона за държавния служител.
- Минимални изисквания, установени в Класификатор на длъжностите в администрацията:
- Завършено образование: висше образование, образователно-квалификационна степен – магистър;
- Професионален опит: 4 години
- Ранг: III-ти младши.
- Предпочитани специалности от областите на висшето образование по професионални направления: Право и Икономика.
- Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
ІІ. Начин за провеждане на конкурса:
- Защита на концепция за стратегическо управление на тема: “Управление на дирекция “Административно - правно обслужване, финанси и управление на собствеността “ и ефективна координация с дирекция“ Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“ в Областна администрация Стара Загора“,
- Интервю.
ІІІ. Необходими документи:
- Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС (по образец)(връзката е достъпна през Microsoft Edge);
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл. от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност (по образец)(връзката е достъпна през Microsoft Edge);
- Европейски формат на автобиография /CV/;
- Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издал дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копия на диплома не се прилага;
- Копия на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, както и други документи, удостоверяващи професионалния опит/ или копие от документ за придобит III-ти младши ранг като държавен служител;
- Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
ІV. Подаване на документите:
Образци на Заявлението за участие в конкурса по т. 1 и Декларацията по т. 2 се получават всеки работен ден от 09.00 ч. до 17.30 ч. в Центъра за административно обслужване на Областна администрация Стара Загора.
Документите по т.III се подават на адрес: Областна администрация Стара Загора, гр. Стара Загора, бул. ”Цар Симеон Велики” № 108 в Центъра за административно обслужване, в срок от 25.07.2024 г. до 17,00 часа на 05.08.2024 г. /включително/.
Регистрацията с входящ номер и дата на подадените заявления се извършва в Центъра за административно обслужване на Областна администрация Стара Загора след проверка от служителя Нели Станева - Гл. експерт „Човешки ресурси“, а при нейно отсъствие Ружа Желязкова – ст. юрисконсулт, приемащ заявленията за наличието на посочените в тях приложения и относно спазване на срока. При подаване на документите кандидатите се уведомяват за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и им се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност. С входящ номер и дата се регистрират само заявления, към които са приложени всички посочени в тях документи и са подадени в определения по-горе срок.
- Подаването на документите за участие в конкурса се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
- Документите може да се подават по електронен път на e-mail: delovodstvo@sz.government.bg, като в този случай заявлението по чл. 17, ал. 2 и декларацията по чл.17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Телефон и лице за контакт: 042/ 613 264, Нели Станева – Гл. експерт „Човешки ресурси“.
- Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса:
- Всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на таблото във фоайето на сградата на Областна администрация Стара Загора на посочения по-горе адрес и на интернет страницата на Областна администрация Стара Загора www.sz.government.bg
V. Кратко описание на длъжността:
Длъжността Директор на дирекция "Административно правно обслужване, финанси и управление на собствеността" е свързана с ръководство и контрол върху изпълнението на служебните задължения на всички служители в дирекция АПОФУС. Осъществява оперативното ръководство на административно звено и носи отговорност за неговата работа. Резолира входящата поща на дирекцията, осъществява контрол на изходящата кореспонденция на дирекцията, прави предложения за вземане на решения, свързани с правомощията и функциите на Областния управител. Осигурява разпределението на работата между служителите в Дирекцията и координира работата с останалите служители в администрацията, отговаря за планирането и отчетността при изпълнение на ежегодните цели на администрацията.
Минималният размер на основната заплата, определен за длъжността е 933 /деветстотин тридесет и три / лв. Индивидуалният размер на основната заплата ще бъде определен съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението като се отчита нивото на длъжността, квалификацията и индивидуалния професионален опит на спечелилия конкурса кандидат.
Списък на допуснати и недопуснати кандидати за длъжността Директор на дирекция "Административно - правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Списък на допуснатите кандидати до защита на концепция за стратегическо управление на тема „УПРАВЛЕНИЕ НА ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА“ И ЕФЕКТИВНА КООРДИНАЦИЯ С ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВЕН КОНТРОЛ, РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ И ДЪРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ“ В ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ СТАРА ЗАГОРА“ и система за определяне на резултатите при провеждане на конкурс за длъжността директор на дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“ на Областна администрация Стара Загора, обявен със Заповед № РД-ЗД-34/24.07.2024 г. на областен управител на област Стара Загора.(Публикувано на 21.08.2024 г.)
Извлечение окончателен Протокол № 6