Достъп до обществена информация се предоставя въз основа на писмено заявление или устно запитване.
Писмените заявления за предоставяне на достъп до обществена информация се подават в Център за административно обслужване на Областна администрация Стара Загора, находящ се на бул. „Цар Симеон Велики“ 108, всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа.
Заявление за достъп до информация може да бъде изпратено по електронен път на адрес: oblast-stz@sz.government.bg. В този случай не се изисква подпис съгласно изискванията на Закона за електронния документ и електронния подпис.
Решенията за предоставяне или за отказ от предоставяне на достъп до информация се вземат от Център за административно обслужване на Областна администрация Стара Загора.
Заявленията за предоставяне на достъп до обществена информация се разглеждат във възможно най-кратък срок, но не по-късно от 14 дни след датата на регистриране.
Заплащането на таксите по ЗДОИ може да стане по един от следните начини:
В брой в Центъра за административно обслужване на Областна администрация Стара Загора;
С платежна карта чрез ПОС терминал;
По банков път по сметка на Областна администрация Стара Загора:
IBAN: BG71UNCR75273187349901
BIC: UNCRBGSF “УНИКРЕДИТ БУЛбанк”, ГР. СТАРА ЗАГОРА
Заповед РД-ЗД-94 /13.04.2018 г., с която е утвърден Списъка на категориите информация, подлежаща на публикуване в интернет за сферата на дейност на Областна администрация Стара Загора, както и форматите, в които е достъпна по чл. 15а, ал. 3 от ЗДОИ